Brambor king – rozpačitý fast food

Po minulých Lahoodkách jsem si řek, že najíst se za míň než za tři kila vůbec neni blbý. Obzvláště v den, kdy jsem dal čtyři tisíce za tetování. Ale to je zase jinej příběh. Když mi Veronika poslala odkaz na voucher ze Slevomatu, který sliboval dvě pečený brambory se sýrem, k tomu šest malých salátků a ještě dvě domácí limonády, a to všechno za dvě kila, neváhal jsem a zařadil jsem Brambor king na seznam stravovacích zařízení, kam musíme zajít.

V nákupním centru Eden zbyl na Brambor king už jenom malý rozpačitý koutek vedle KFC. Škoda, protože oproti jejich hranolkám je pečená brambora skutečně z brambor, a dokonce i tak chutná. Když jsme si vybírali saláty, rozpačitě jsme civěli na popisky a všimli si dvou nedostatků. Zaprvé, některé saláty jsou označeny kytičkou, i když v nich je maso. Nenechte se zmást, není to označení vegetariánské šunky, jako tomu tradičně bývá v tradičních českých restauracích. Je to označení alergenu. (Ano, i přesto, že hned vedle je napsáno, že salát obsahuje alergeny.) Takže se neptejte jako my (jako debilové), jinak se na vás bude (na můj vkus až příliš žoviální) obsluha koukat jak na debily.

Zadruhé, ale to je naše smůla, ze čtyř vegesalátů jeden obsahoval kopr a druhej řepu. A tak jsem to vyřešil a nechal jsem si na bramboru kydnout párek s hořčicí. Abych jenom nenadával – kdo mě zná, ví, že moc nenadávám – saláty byly fakt vynikající, dokonce i ten s koprem. Chuť brambory pečený v alobalu nás úplně vrátila do dětství, kdy jsme si zahrabávali brambory do popela. To dnešní kidi, který jsou hotový z Kazmy a Pumpkin spice latte, vůbec neznaj! A to ty ňoumové ani netušej, že v dýňovym latté původně vůbec nebyla dýně. To je jak Coke bez kokainu! Ostatně i z domácí brusinkový limonády se nakonec vyklubal nějakej hořkej klikvovej sajrajt z Ruska. Ale Veronice to chutnalo, tak nevim.

Problém byl, jak nám ty brambory naservírovali. To už se ve mě rozpačitost pomalu tavila na nasrání. Jakkoli dobře totiž brambora v alobalu chutná, žrát se to nedá. Jakmile použijete nůž, kterej je mimochodem ze stejnýho materiálu jako lžičky v Pelíškách, roztrháte si alobal na kousky a ty vám spolehlivě utkví v salátu, zubech a paměti. Tak si řeknete, žádnej problém, alobal dám pryč, žejo. Jenže pod nim je polystyrenovej tácek, do kterýho se vám ten příbor boří, takže si do huby kromě brambory cpete i tácek. Super. A když už nadávám na nůž – po čtvrthodině používání měla Veronika místo vidličky trojzubec a nakonec už jenom paroží.


Jídlo a pití: ★★★★
Prostředí:   ★★
Obsluha:    ★★★★
Upřímně, moc nevim, jak mám tohle hodnotit. Jídlo chutnalo dobře, mírně rozčarován jsem byl jenom z nabídky a pochybný prezentace. S tou úzce souvisí hovadský způsob servírování. Široce s prezentací podniku souvisí taky informacepustý webovky. Tyhle všechny nedostatky holt dneska padnou do kolonky prostředí. Ale já věřim, že vyměnit dodavatele tácků a vidliček nebude takovej problém. Já tomu věřim.
bramborking.com
instagram.com/brambor_king
fb.com/bramborking

3 thoughts on “Brambor king – rozpačitý fast food

Add yours

  1. Tak z té fotky jsem se málem zadusila jabkem! Jakkoliv to může i být dobré, pohled na rozkydlé cosi pokydané jiným čímsi, lákavý moc není. A první, co mě napadlo, byl ten alobal a jak se to z toho asi jedlo…

    Like

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

