Vopravdu Chutnej Fast Food

Pražské Vinohrady jsou zemí zaslíbenou kavárnám, bistrům a pochybným podnikům. Chutnej Fast Food ale není ani jedno. Dokonce to není ani okénko s rychlým občerstvením. Jedná se o plnohodnotnou veganskou a bezlepkovou restauraci, kde si můžete normálně posedět, popovídat s přáteli nebo přečíst nějakou tu tiskovinu. A pustí vás tam i se psem.

Chutnej Team, jak si čtyřčlenná parta kluků-podnikatelů říká, na webovkách slibuje: “Proměňujeme jídlo z ulice na zdravý luxus. Naše jídla připravujeme s respektem k přírodě a kulinářskému umění.” Přirozeně mě při pomyšlení na veganský burger z bylinek jímala hrůza a říkal jsem si, to zas bude nějaká suchá srajda páchnoucí po rukole. Podobně otráven jsem byl, když jsem se snažil otevřít jejich menu na mobilu. Musel jsem vyzkoušet tři prohlížeče, než se zadařilo, zatímco mě stránka drze oslovovala: “Hej, jste na Androidu!”

Na ochutnávku jsem si vzal svou ženu. Je to tak větší sranda a dokážeme toho ochutnat víc. Taky jsem cestou trochu vyměknul a pobavila mě uvítací cedule, která hlásala, že je “ČAS NA POŘÁDNOU TRÁVU”. Objednali jsme si tedy místní specialitu Čeko-brko burger a k tomu cibulové kroužky a pro jistotu i zeleninové hranolky. Nervózně jsem popíjel limonádu Wostok (samozřejmě BIO) s příchutí jehličí – údajně originální sovětský recept, kterej dneska vaří kdesi v Berlíně. Jestli tohle vymysleli Rusáci, tak je to první dobrá věc, co odtamtud vzešla!

Po nějaké čtvrthodince nám přinesli tu naši slavnou večeři, takže tolik k tomu, jak moc rychlý tohle občerstvení je. Tuhle drobnou prodlevu ale odpustíte v momentě, kdy se do burgeru zakousnete. Jasná páka, jako hovězí směs česneku, kopřivy, bršlice a kostivalu rozhodně nechutná, ale zdravý luxus to tedy rozhodně byl. Úplně jsem cítil, jak na mě dýchaj všechny ty vitamíny a pozor! Burger držel pohromadě snad ještě líp než ten z kravský mrtvoly. Podobně i cibulové kroužky obalené v kukuřičné strouhance křupaly víc než ty, co z náme z klasických fast foodů.

Úplně do kolen mě ale dostal raw vegan a bezlepkový dort. Člověk by si myslel, že když v něčem neni prakticky nic, tak to nemůže chutnat dobře. Když se nad tim ale zamyslíte, raw dort je vyrobený jenom z ořechů a sušeného ovoce, což je velká dobrota a víceméně i zdravota. Ten náš byl konkrétně s datlemi a ještě v tom bylo kakao. Fakt fůra kakaa, a to chceš. Za všechno tohle jídlo, včetně dvou dipů k hranolkům a kroužkům, jsme zaplatili asi třista pade a odcházel jsem pěkně nacpanej. (Moje děvče ne, ale to nemá nikdy dost. Asi je ve vývinu.) Chutnej Fast Food tedy rozhodně doporučuju a sleduju na Instagramu!

Hodnocení: (maximum je pět hvězdiček)
Jídlo a pití: ★★★★★
Obsluha: ★★★★
Prostředí: ★★★★★
Tak tohle jsem nečekal. Hned první restaurace a obří úspěch. Připravte na to, že ÚPLNĚ VŠECHNO, co máte pod rukama, je recyklovatelné. Přesto chybí jedna hvězdička. Dipy a omáčky totiž nejsou v ceně a teprve při placení se tak dozvíte konečnou sumu. U našeho Aztek Touch dortíku chyběla cenovka, nicméně cena se lišila jenom o čtyři koruny.

www.chutnej.cz
facebook.com/Chutnej
instagram.com/chutnej

5 thoughts on “Vopravdu Chutnej Fast Food

Add yours

  1. Ahoj, díky za recenzi, hlavně za kritiku. Na základě článku upravíme některé věci. Ještě mě zajímá jedna věc ohledně dortíků. Informaci, že jsou Raw jsi dostal od obsluhy nebo jsi to vydedukoval? Díky Petr

    Like

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

